[av_one_half first]
[av_image src=’http://duft.ua/wp-content/uploads/2015/09/Aromamarketing-v-supermarkete.jpg’ attachment=’1277′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=’yes’ font_size=” appearance=’on-hover’]
Аромамаркетинг в супермаркете
[/av_image]
[/av_one_half]
[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_image src=’http://duft.ua/wp-content/uploads/2015/09/Aromatizacija-supermarketa.jpg’ attachment=’1278′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=’yes’ font_size=” appearance=’on-hover’]
Ароматизация супермаркета
[/av_image]
[/av_one_half]
[av_one_full first]
[av_heading heading=’СУТЬ АРОМАТИЗАЦИИ СУПЕРМАРКЕТА’ tag=’h2′ style=’blockquote modern-quote’ size=’22’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’16’ padding=’10’ color=” custom_font=”]
Залучення попиту і збільшення продажів
[/av_heading]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Відомо, що багато покупців приймають рішення про купівлю спонтанно. Часто на них впливає нюх, адже запахи впливають на психіку людини сильніше за музику і візуальну рекламу.
Завдяки ароматизації в продуктових супермаркетах значно зростають продажі, а ще у людей з’являються стійкі асоціації з певними товарами.
У великих супермаркетах бажано застосовувати різні запахи для залучення в зони конкретних категорій продуктів. Наприклад, кондитерський відділ – запах шоколаду, карамелі і ванілі, хлібо-булочний, – свіжої випічки, а у відділі побутової хімії – квітковий або цитрусовий. Також у великих магазинах треба враховувати сусідство відділів і обов’язково встановити систему наноароматизації, щоб запахи не змішувалися.
[/av_textblock]
[av_heading heading=’Сезонність в аромамаркетингу’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote’ size=’20’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’16’ padding=’10’ color=” custom_font=”]
Цілеспрямоване управління попитом
[/av_heading]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Аромати допомагають “впровадити” в торгових точках святковий настрій. Так, перед новорічними і різдвяними святами будуть актуальні пряні аромати хвої, кориці, гвоздики і мандаринів, а запах квітів і шоколаду – напередодні Дня Святого Валентина.
Ще однією перевагою ароматизації торгових залів, без сумнівів, є нейтралізація неприємних запахів, завдяки чому відвідувачі захочуть довше перебувати в приміщенні.
Є можливість створити для конкретного магазину або цілої мережі унікальний брендовий аромат, який буде виділяти його серед конкурентів, а також зробить впізнаваним.
[/av_textblock]
[/av_one_full]