АРОМАМАРКЕТИНГ – НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ОРІЄНТОВАНИЙ НА ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ
Задоволення запитів покупців за допомогою ароматизації приміщення.
Наповнюючи певними запахами місця найбільш відвідувані клієнтами, просування ваших товарів і послуг стає ефективним і результативним, викликаючи у споживачів приємні асоціації. Завдяки аромамаркетингу створюється приваблива, комфортна і затишна атмосфера, що розташовує і ненав’язливо закликає до здійснення покупок і користування пропонованими компанією послугами.
Аромат і людина живуть в непорушній гармонії. Їх неможливо представити окремо один від одного. У компанії прекрасних, тріумфуючих, випромінюючих перевагу і спокійну упевненість запахів ми можемо відчути себе сильними, розумними, безстрашними, скромними і беззахисними. Вони розкривають, підкреслюють і підносять нашу суть в усій красі і багатогранності, привносячи до нашого життя новий сенс і пожвавлюючи напівзабуті події, з якими пов’язані солодкі хвилини щастя і заспокоєння.
35 %
Більше продажів
50 %
Зростання інтересу у покупця
75%
Збільшення часу перебування клієнта
(Джерело: “Дослідження поведінки і споживання груп” UNI Падерборн, Anja Stöhr)
АРОМАТИЗАЦІЯ, ЯК ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СТИМУЛЯТОР
Продуктивність, мотивація і творчість у повітрі.
Чудодійний вплив ароматів сприяє появі відчуття свіжості і упевненості в собі, відновленню робочої сили і розкриттю усіх внутрішніх ресурсів. Склад повітря і довкілля в офісі наповнені активними ароматами оптимізує увесь робочий день. Завдяки ретельному вибору запаху ваші співробітники відчують себе більш мотивованим і схильними до заповзятливості і ініціативи. Влада запахів є безмежною. Багато відомих парфумерів стверджують, що краще заощадити на гардеробі і аксесуарах, чим на якісних духах, що мають привабливий коктейль ароматів.