DUFT

Ароматизація готелю

[av_one_half first]
[av_image src=’http://duft.ua/wp-content/uploads/2015/09/Aromamarketing-v-otele.jpg’ attachment=’1287′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=’yes’ font_size=” appearance=’on-hover’]
Ароматизация в отеле
[/av_image]
[/av_one_half]

[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_image src=’http://duft.ua/wp-content/uploads/2015/09/Aromatizatsija-komnati-otelja.jpg’ attachment=’1288′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=’yes’ font_size=” appearance=’on-hover’]
Ароматизация комнаты отеля
[/av_image]
[/av_one_half]

[av_one_full first]

[av_heading heading=’ПРОФЕСІЙНА АРОМАТИЗАЦІЯ ГОТЕЛЮ’ tag=’h2′ style=’blockquote modern-quote’ size=’22’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’16’ padding=’10’ color=” custom_font=”]
Перше враження, яке змусить повернуться!
[/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
У готельній індустрії спочатку значення має враження клієнта. Коли гість входить у ваш готель, запах усередині визначає перше враження більшою мірою, чим візуальне враження. Це тому, що аромати мають прямий вплив на області мозку, які відповідають за наші емоції.

Все більше число готелів використовує цей ефект для досягнення привабливості на усіх рівнях дії. У готелях використовується ароматизація, щоб створити приємну і комфортну атмосферу. Приємні запахи викликають позитивні почуття і створюють враження довіри і безпеки. Гості в такому готелі почуватимуть себе як вдома.

Ефект від ароматизації готелю :

  • Краща якість повітря 
    Застосування якісних ароматів, виготовлених з натуральних компонентів, явно збільшує добробут ваших гостей і покращує якість і чистоту повітря.
  • Ефективна комунікація 
    У приємному і свіжому довкіллі, ваші клієнти почувають себе більш відкритими до розмови не лише з персоналом готелю, але і з іншими гостями вашого закладу.
  • Корпоративний аромат 
    Ваш власний аромат, який використовується в кожному з ваших готелів, сприяє ефекту впізнавання. Відмінність від конкурентів на ринку цієї сфери є одним з важливим компонентів в маркетинговій стратегії вашої компанії.

[/av_textblock]

[av_heading heading=’Аромабрендинг – власний аромат компанії’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote’ size=’20’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’16’ padding=’10’ color=” custom_font=”]
Індивідуальність і контроль за іміджем
[/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Брендовий аромат в готелях – один з комунікативних підходів до відвідувачів. За допомогою запаху можна підкреслити ексклюзивність і атмосферу будь-якого приміщення. Якщо вже в фойє гість відчуває приємний аромат, який його чіпляє, ймовірність, що він зупиниться саме в цьому готелі, зростає.

Залежно від стилю готелю, аромати можуть бути абсолютно різними: сучасний, спортивний, романтичний або консервативний. Можна вибрати один аромат для усіх приміщень, таким чином, створюючи деякий імідж закладу, але також запахи можна комбінувати – наприклад, для номерів і коридорів вибрати різну ароматизацію.
[/av_textblock]

[/av_one_full]

Прокрутка до верху