[av_one_half first]
[av_image src=’http://duft.ua/wp-content/uploads/2015/09/aromatizacija-v-butike.jpg’ attachment=’1274′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=’yes’ font_size=” appearance=’on-hover’]
Ароматизация бутика
[/av_image]
[/av_one_half]
[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_image src=’http://duft.ua/wp-content/uploads/2015/09/aromatizacija-butika.jpg’ attachment=’1273′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ link=” target=” styling=” caption=’yes’ font_size=” appearance=’on-hover’]
Ароматизация в бутике
[/av_image]
[/av_one_half]
[av_one_full first]
[av_heading heading=’АРОМАТИЗАЦІЯ У ВАШОМУ БУТИКУ’ tag=’h2′ style=’blockquote modern-quote’ size=’22’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’16’ padding=’10’ color=” custom_font=”]
Атмосфера, що розташовує до купівлі!
[/av_heading]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Мода і аромат – нероздільні. Зверніть увагу, що такі знамениті дизайнери, як Boss, Calvin Klein, Карл Лагерфельд, Joop та інші мають свої власні парфумерні творіння. Аромат є невід’ємною частиною моди і утворює так звану “глазур на торті”.
Аромат багато в чому впливає на стиль, статус, імідж бутику. Запахи допоможуть створити для покупців невимушену і навіть святкову атмосферу, що розташовує до покупок. Відповідно – зростають продажі.
Також ароматизація дає можливість акцентувати увагу на акціях і розпродажах, створити неповторну атмосферу приміщення і розв’язати проблему неприємних запахів, якщо такі є.
[/av_textblock]
[av_heading heading=’Орієнтований аромамаркетинг’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote’ size=’20’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’16’ padding=’10’ color=” custom_font=”]
Для кожної категорії товару певний аромат!
[/av_heading]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Зверніть увагу, що для кожної категорії одягу варто вибирати певний аромат або їх суміш. Наприклад, у відділі нижньої білизни – квітковий, одяг для вагітних або дітей – аромат молока, дитячої присипки, якщо пропонується діловий офісний одяг – краще використати запах лимона і кипариса.
Також ефективно брати до уваги сезонність. Наприклад, в літній сезон відпусток відвідувачів вабить аромат моря і тропічних фруктів.
[/av_textblock]
[/av_one_full]